Prihvaćanje Uvjeta Korištenja Uvjeti i pravila uporabe navedeni u nastavku uključujući politiku privatnosti vrijede za sve korisnike, koji zaprime korisnički račun za uporabu internetskih usluga BusyEasyIT d.o.o. Nova pravila uporabe počinju važiti za sve postojeće korisnike sa danom 25.5.2018 zbog stupanja na snagu nove europske regulative s područja zaštite osobnih podataka. Korisnik prihvaća Uvjete korištenja označavanjem odabira „Prihvaćam Uvjete korištenja BusyEasyIT d.o.o. i slažem se sa Pravilima privatnosti“ tijekom procesa registracije. Prihvaćanjem Uvjeta korištenja smatra se da je ugovor između korisnika i BusyEasyIT d.o.o. , a sklopljen elektroničkom obliku te da je korisnik dao privolu za obradu osobnih podataka u kontekstu GDPR uredbe. Korištenjem BusyEasyIT d.o.o. usluga korisnik se smatra upoznatim i kako razumije aktualne Uvjete korištenja. Izmjene ovih Uvjeta korištenja stupaju na snagu objavom na portalu i bez prethodne najave korisnicima. Uvjeti korištenja dostupni su za spremanje i ispis na BusyEasyIT d.o.o. web stranicama. Ukoliko se korisnik ne slaže s Uvjetima korištenja molimo da ne koristi BusyEasyIT d.o.o. usluge te da uputi zahtjev za ostvarivanje njihovih prava iz GDPR uredbe (npr. uvid u podatke koje BusyEasyIT d.o.o. čuva korisniku, promjena i brisanje podataka).
Ukoliko nije drugačije dogovoreno pisanim putem, uvjeti i pravila uporabe počinju važiti odmah po primitku potvrde o registraciji za uporabu produkta ili pritiskom na prihvaćanje uvjeta uporabe prilikom korisničke prijave u produkt. Registracijom za uporabu produkta i pridobivanjem korisničkog računa korisnik daje izričitu suglasnost da davatelj usluge može obrađivati osobne podatke korisnika u svrhu pružanja usluga, u skladu s uvjetima GDPR. Korisnik izjavljuje, da je poslovno prisebna osoba te da je sposoban biti nositelj prava i obveza iz ugovornog odnosa s davateljem usluge. Korisnik je punoljetna osoba i koristi produkt samostalno ili po ovlaštenju pretplatnika isključivo u poslovne svrhe. Registraciju za uporabu produkta može izvršiti samo punoljetna fizička osoba, koja ima neograničene ovlasti za zastupanje poslovnog subjekta (pretplatnika) u ime kojeg sklopi pretplatnički ugovor/ili izvrši registraciju za uporabu produkta.
BusyEasyIT d.o.o odgovornost: kao pružatelj BusyEasyIT d.o.o. aplikacija u kontekstu GDPR uredbe može se smatrati izvršiteljem obrade. BusyEasyIT d.o.o. aplikacije koriste se direktno od strane korisnika i na njegov zahtjev putem korisničkog sučelja a sama aplikacija provodi obradu unesenih podataka. BusyEasyIT d.o.o. implementira odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere u zaštiti podataka te provodi osiguranje sigurnosti obrade, raspoloživost sustava i usluge te mogućnost vraćanja podataka u razumnom vremenu te redovito testiranje radi osiguranja sigurnosti obrade. U samoj obradi podataka BusyEasyIT d.o.o. koristi druge izvršitelje obrade unutar EU koji osiguravaju istu razinu sigurnosti i poštuju istu GDPR regulativu, a koji obuhvaćaju spremište podataka (npr. baza podataka i spremište datoteka) te servis za slanje e-mail poruka iz aplikacija/sustava. BusyEasyIT d.o.o. kroz aplikacije omogućava svom korisniku kao voditelju obrade da odgovori na zahtjeve svojih korisnika (ispitanika) za ostvarivanje svojih prava (npr. uvid u podatke koji se čuvaju o ispitaniku, promjena i brisanje podataka). Ukoliko BusyEasyIT d.o.o. korisnik nije u mogućnosti u potpunosti ispuniti zahtjev ispitanika, BusyEasyIT d.o.o. će pomoći korisniku na njegov pismeni zahtjev. Također, BusyEasyIT d.o.o. će u okviru aplikacijske domene koju korisnik komercijalno koristi i u okviru svojih mogućnosti pomoći korisniku u ispunjavanju GDPR uredbe (npr. informacije o Relagu kao izvršitelju obrade, pomoć u definiranju zbirki podataka koje se obrađuju kroz BusyEasyIT d.o.o. aplikacije i sl.). Sve podatke koje korisnik vodi u BusyEasyIT d.o.o. aplikacijama BusyEasyIT d.o.o. smatra povjerljivim korisničkim podacima i nema uvid u te podatke osim na pismeni zahtjev korisnika o čemu će BusyEasyIT d.o.o. voditi posebnu evidenciju. BusyEasyIT d.o.o. će kroz definirane procedure odgovoriti na zahtjeve svojih korisnika za ostvarivanje njihovih prava iz GDPR uredbe (npr. uvid u podatke koje BusyEasyIT d.o.o. čuva korisniku, promjena i brisanje podataka). Curenje podataka je sigurnosni incident u kojem su osjetljivi, zaštićeni i povjerljivi podaci kopirani, preneseni, pregledani, ukradeni ili korišteni od strane neovlaštene osobe. U slučaju da BusyEasyIT d.o.o. otkrije curenje podataka bez odgode će o tome informirati korisnika. Odgovornost korisnika: Korisnik ima dužnost osigurati točne podatke u svojoj registraciji i kasnije održavati te podatke ažurnim i točnim kroz Moj BusyEasyIT d.o.o. – Moji podaci. Korisnik je odgovoran za sve aktivnosti koje su obavljene pod korisničkim računom. Nije dopušteno da više osoba dijeli isti korisnički račun. U besplatnoj probi korisnik se savjetuje unositi samo testne podatke potrebne za testiranje rada aplikacije. Nakon kupovine pretplate na komercijalno korištenje aplikacije korisnik može unositi realne podatke a ukoliko ne želi produžiti pretplatu dužan je prije isteka pretplate izbrisati unesene podatke a pogotovo one koji mogu biti sporni u smislu zaštite podataka od strane izvršitelja obrade. Korisnik je dužan zaštititi pristup i obradu svojih podataka koje pohranjuje putem BusyEasyIT d.o.o. aplikacija putem zaštite pristupnih podataka (definiranje kompleksnih zaporki i njezinih redovitih promjena), upravljanje pristupa podacima odnosno aplikacijama svojim djelatnicima unutar svoje organizacije (aktiviranje novih suradnika na radu u aplikaciji te deaktiviranje suradnika koji više nemaju pristupa aplikacijama) te ukoliko želi može koristiti dodatne mogućnosti unutar aplikacija radi ograničavanja pristupa određenim segmentima podataka i aplikacija (koristeći uloge i ovlaštenja unutar aplikacija). U tom smislu BusyEasyIT d.o.o. nije odgovoran za štetu nastalu zbog propusta u zaštiti podataka u domeni korisnika. Korisnik je odgovoran za upoznavanje svih svojih djelatnika koji koriste BusyEasyIT d.o.o. usluge s Uvjetima korištenja te osigurati njihovo korištenje BusyEasyIT d.o.o. usluga u skladu s funkcionalnostima i ograničenjima probnih i kupljenih usluga. Korisnik će uložiti razumne napore u sprječavanju neovlaštenog pristupa i/ili korištenja BusyEasyIT d.o.o. usluga te promptno informirati BusyEasyIT d.o.o. ukoliko sazna za takve radnje. Korisnik je odgovoran za tajnost podataka o svom korisničkom imenu i lozinki te ostalim privatnim podacima. BusyEasyIT d.o.o. ne snosi odgovornost za štetu nastalu u slučaju neovlaštenog pristupa i korištenja BusyEasyIT d.o.o. usluga. Korisnik se obvezuje koristiti BusyEasyIT d.o.o. usluge za svoje interne poslovne potrebe i u skladu s dobrom poslovnom praksom i relevantnim zakonima i propisima. Korisniku nije dozvoljeno omogućavanje pristupa i/ili korištenja BusyEasyIT d.o.o. usluga za treće osobe, osim za svoje djelatnike i korištenja svoje potrebe. Korisnik je u potpunosti odgovoran za sadržaj koje unosi u BusyEasyIT d.o.o. usluge te za način na koji je došao do tog sadržaja. Korisnik se slaže se da neće koristiti BusyEasyIT d.o.o. usluge za bilo kakve nelegalne ili sporne aktivnosti koje narušavaju zakone i propise republike Hrvatske te narušavaju ugled BusyEasyIT d.o.o. usluga
BusyEasyIT d.o.o. ima autorska prava na BusyEasyIT d.o.o. usluge te korištenjem BusyEasyIT d.o.o. usluga korisnik ne stječe pravo vlasništva nad BusyEasyIT d.o.o. uslugama. Kupovinom BusyEasyIT d.o.o. usluga korisnik stječe pravo korištenja BusyEasyIT d.o.o. usluga u skladu s kupljenim paketom i periodom pretplate. Korisnik nema pravo koristiti BusyEasyIT d.o.o. usluge kako bi stvorio nove usluge bazirane na BusyEasyIT d.o.o. uslugama osim uz pismeno odobrenje Relaga. Korisnik ne smije provoditi reverzno inženjerstvo BusyEasyIT d.o.o. usluga te pristupati BusyEasyIT d.o.o. uslugama kako bi izradio konkurentski proizvod/uslugu ili kopirati funkcionalnosti i sadržaj BusyEasyIT d.o.o. usluga. BusyEasyIT d.o.o. ima pravo navesti podatke i vizualni identitet (logotip) korisnika na BusyEasyIT d.o.o. web stranicama jedino i isključivo u svrhu pružanja informacija o referentnom popisu korisnika BusyEasyIT d.o.o. usluga.
Davatelj usluge će prikupljati, obrađivati i pohranjivati samo one osobne podatke korisnika, koji su neophodni za rad produkta i usluga i/ili su nužni za vođenje zakonom propisanih evidencija. Davatelj usluge će tretirati osobne podatke povjerljivo i u skladu s važećim zakonima. Osobne podatke neće otkrivati trećoj osobi, osim ako je to određeno ugovorom ili drugom zakonskom odlukom o raskrivanju podataka (npr. sudska presuda). Davatelj produkta i usluga će obrađivati podatke isključivo u skladu s uputama korisnika tj. pretplatnika. U ugovornom odnosu između davatelja usluge i pretplatnika, pretplatnik se smatra isključivim vlasnikom svih podataka koje proslijeđuje davatelju produkta i usluga. Produkt pretplatniku omogućuje da samostalno izvrši izvoz svih podataka, koji se nalaze na poslužitelju davatelja usluge, u digitalnom obliku. Pretplatnik je dužan prije prekida pretplatničkog tj. drugog ugovornog odnosa izvoziti sve svoje podatke sa poslužitelja davatelja usluge. Davatelj usluge će informacije o obradi podataka dati samo u mjeri koja je nužna za zakonito pružanje usluga i/ili su zahtjevani od strane službenih organa., Davatelj usluge će strogo štititi povjerljivost svih podataka pretplatnika, koje korisnik tj. pretplatnik proslijeđuje davatelju usluge, osim u slučaju kada bi ti podaci izašli u javnost od strane treće osobe. U slučaju da davatelj usluge zaprimi zahtjev za proslijeđivanje podataka pretplatnika od strane istražnog tijela ili suda, davatelj usluge će po prethodnoj provjeri pravne utemeljenosti zahtjeva proslijediti podatke u minimalnom opsegu nužnom za ispunjavanje zahtjeva i o tome obavjestiti pretplatnika.
Stupanjem na snagu Opće uredbe o zaštiti podataka (poznatija kao GDPR), tvrtke paziti na obradu osobnih podataka.Naime, u Zakonu o radu i Pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima propisana je obveza poslodavaca za vođenjem evidencije. Osim toga, taksativno su navedene i kategorije osobnih podataka koje poslodavac mora prikupljati od svojih zaposlenika. Upravo zato, poslodavci moraju paziti da ne prikupljaju više informacija no što je to zakonski definirano.BusyEasy IT d.o.o je svoj sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa "WTC aplikacija" uskladila s odredbama GDPR-a. Davatelj usluge će informacije o obradi podataka dati samo u mjeri koja je nužna za zakonito pružanje usluga i/ili su zahtjevani od strane službenih organa., Davatelj usluge će strogo štititi povjerljivost svih podataka pretplatnika, koje korisnik tj. pretplatnik proslijeđuje davatelju usluge, osim u slučaju kada bi ti podaci izašli u javnost od strane treće osobe. U slučaju da davatelj usluge zaprimi zahtjev za proslijeđivanje podataka pretplatnika od strane istražnog tijela ili suda, davatelj usluge će po prethodnoj provjeri pravne utemeljenosti zahtjeva proslijediti podatke u minimalnom opsegu nužnom za ispunjavanje zahtjeva i o tome obavjestiti pretplatnika.
Davatelj usluge može mijenjati uvjete i pravila uporabe uključujući cjenike bez prethodne suglasnosti korisnika. Davatelj usluge može mijenjati uvjete i pravila uporabe bez obzira na to ako time mijenja postojeće ugovorne odnose. Ukoliko promjena pravila i uvjeta uporabe nema utjecaja na korisnike tj. pretplatnike, promjene mogu početi važiti s bilo kojim datumom bez prethodne najave (na primjer promjena kontaktnih podataka, itd.). U slučaju promjena koje utječu na pretplatnike tj. korisnike, davatelj usluge će uvažiti razumne interese izražene od strane većinskog udjela korisnika tj. pretplatnika.Za sve pravne odnose vezane za ove uvjete i pravila uporabe isključivo se primjenjuje pravo Republike Hrvatske. Ugovorne strane postižu dogovor da će sve sporove iz međusobnog odnosa rješavati sporazumno, međusobnom komunikacijom. U slučaju nemogućnosti sklapanja sporazuma, za rješavanje svih sporova isključivo je nadležan sud u Bjelovaru.O promjenama koje utječu na pretplatnike i posebno o promjenama cjenika tj. opsega ponude davatelj usluge će obavijestiti pretplatnike barem 30 kalendarskih dana prije početka važenja promjena. O promjenama će davatelj usluge obavijestiti pretplatnike putem svojih internet stranica i obavijesti unutar internetskog programa. Po isteku 30 kalendarskih dana pretplatnički odnos nastavlja se u skladu s novim uvjetima i pravilima uporabe.
Nakon što korisnik popuni obrazac i pritisne gumb za slanje, zahtjev se šalje vašem timu za podršku koji će ga dalje obraditi u skladu s vašim pravilima i regulativama o privatnosti.
Na ovoj stranici također možete uključiti dodatne informacije o postupku brisanja računa, vremenskim okvirima za obradu zahtjeva i kontakt informacije za podršku ako korisnici imaju dodatna pitanja ili probleme. Ovo osigurava transparentnost i olakšava korisnicima da zatraže brisanje svojih računa i podataka..